Często zadawane pytania
Płatność
Akceptujemy większość kart kredytowych (Visa, Mastercard, itp.). Jednocześnie płatność może być dokonana za pobraniem lub przelewem bankowym.
Nasza strona internetowa używa SSL, co zapewnia, że Twoje dane przeglądania i zakupy są całkowicie bezpieczne.
Dostawa
Nasze produkty mogą być dostarczane na terenie całej Rumunii, a także w większości krajów UE.
Kto dostarczy moją paczkę?
Indira współpracuje z firmą kurierską FanCourier w celu wysyłki paczek na terenie Rumunii, a w przypadku dostaw międzynarodowych z firmą kurierską DHL.
Dla zamówień powyżej 200 RON dostawa jest darmowa. Dla zamówień, które nie przekraczają 200 RON, koszt dostawy wynosi 15 RON.
Wszystkie zamówienia złożone przed godziną 14:00 w dni robocze są wysyłane tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 14:00 są wysyłane następnego dnia roboczego. Zazwyczaj większość zamówień jest dostarczana w ciągu 24 godzin od wysyłki. W okresach wzmożonego ruchu (święta, Black Friday) czas wysyłki może wynosić do 4 dni.
Co mogę zrobić, jeśli nie udało mi się odebrać paczki za pierwszym razem?
W przypadku paczek dostarczanych przez FanCourier, które nie mogły być dostarczone do odbiorcy, kurier podejmie drugą próbę dostawy.
Oczywiście! Dla wszystkich zamówień wysłanych za pośrednictwem Fan Courier możesz śledzić status przesyłki, sprawdzając AWB, który znajdziesz w historii zamówień.
Zwroty
Tak! Chcemy, aby wszyscy nasi klienci mieli tylko biżuterię, z której są całkowicie zadowoleni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu nie podoba Ci się zakupiona biżuteria, możesz ją wymienić/zwrócić za darmo bezpośrednio ze swojego konta.
Biżuteria, którą kupiłem, była spersonalizowana, czy mogę ją zwrócić?
Biżuteria spersonalizowana w momencie zakupu lub po nim nie może być zwrócona zgodnie z GEO 34/2014: art 16, ustęp c).
Aby móc zaoferować Ci przyjemne doświadczenie od początku do końca, stworzyliśmy prosty proces wymiany/zwrotu, a w zaledwie kilku kliknięciach wszystko jest gotowe. Postępuj zgodnie z krokami formularza zwrotu na swoim koncie w ciągu 30 dni od otrzymania biżuterii, a my wyślemy kuriera na wskazany przez Ciebie adres, aby odebrać paczkę z biżuterią, a jeśli to konieczne, dostarczyć biżuterię na wymianę.
Czy muszę złożyć wniosek do firmy kurierskiej o odbiór zwrotu?
Nie, to nie jest konieczne. Wniosek o odbiór zwrotu zostanie złożony przez nas. Jeśli zdecydujesz się to zrobić, Indira nie może pokryć kosztów wysyłki paczki.
Wyrzuciłem dokumenty towarzyszące klejnotowi, co mogę zrobić?
Jeśli brakuje dokumentów otrzymanych z klejnotem, możesz wysłać zwrot bez nich.
Jak przekazać paczkę kurierowi?
Konieczne jest, aby produkty do zwrotu były odpowiednio zapakowane, zarówno w pudełku do przechowywania biżuterii, jak i w pudełku do dostawy. Paczka musi być zapieczętowana, albo przez zapakowanie jej w kopertę dostawczą, albo przez zaklejenie, aby zawartość nie została zgubiona podczas transportu.
Czy muszę wydrukować AWB dla mojego zwrotu?
Kurier wygeneruje AWB dla Twojej paczki, gdy tylko ją przejmie.
Kiedy kurier przyjedzie odebrać zwrot?
Niestety firma kurierska nie oferuje opcji umówienia odbioru zwrotu od klientów. Kurierzy są odpowiedzialni za zarządzanie tym aspektem.
Jak otrzymam zwrot pieniędzy za moje zwrócone zamówienie?
W przypadku zamówień opłaconych kartą bankową lub przelewem bankowym, równowartość zostanie zwrócona na to samo konto, z którego dokonano płatności.
W przypadku zamówień opłaconych za pobraniem, musisz podać nam swoje dane bankowe w formacie IBAN, aby móc zwrócić wartość na Twoje konto.
Zwrot kwoty, którą zapłaciłeś za biżuterię, nastąpi, gdy tylko ją odzyskamy.
Materiały
Jeśli chodzi o srebro, jedynym stopem, którego używamy, jest 925. Nasza oferta obejmuje również liczne srebrne biżuterie pokryte Różowym Złotem, Żółtym Złotem lub Rodem. Te dodatkowe materiały nadają klejnotowi unikalne cechy, zaczynając od specjalnego wyglądu w przypadku Złota, a kończąc na dodatkowej odporności na zużycie, gdy myślimy o Rodzie.
W składzie naszych produktów często znajdziesz kamienie półszlachetne. Zawsze są one naturalne i najwyższej jakości, co możesz samodzielnie sprawdzić, obserwując małe osobliwości każdej sztuki biżuterii. W ten sposób otrzymasz coś unikalnego za każdym razem, gdy wybierzesz kamienie półszlachetne.
Również wśród materiałów, których używamy, znajduje się złoto. Solidne lub tylko w sklejce, ten materiał ma jakość bycia szczególnie odpornym na czynniki zewnętrzne i zużycie.
Srebro, niezależnie od tego, jak bardzo jest traktowane lub jak dobrze pielęgnowane, prędzej czy później pokaże ślady utleniania. Jeśli zauważysz ślady pozostawione przez ten proces na powierzchni swojej biżuterii, nie jest to powód do niepokoju, lecz absolutnie normalna reakcja. Prosta ściereczka do biżuterii skutecznie usunie wszelkie resztki.
Inne
Co jeśli mam inne pytania?
Nie wahaj się skontaktować z nami w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, zarówno telefonicznie, jak i mailowo na office@indira.ro . Jesteśmy również do Twojej dyspozycji na portalach społecznościowych Facebook i Instagram .