Pytania i odpowiedzi
Biżuteria na zamówienie
Obecnie nie oferujemy usług personalizowanej biżuterii. Każdy element z naszych kolekcji jest starannie zaprojektowany, aby odzwierciedlać estetykę i wartości naszej marki.
Ale mam pomysł na projekt – czy mogę go wysłać?
Tak, prosimy! Jeśli masz wzór lub pomysł, który ci się podoba, prześlij nam zdjęcie lub opis. Chociaż nie możemy stworzyć biżuterii specjalnie dla ciebie, stale czerpiemy inspirację z waszych pomysłów i życzeń do przyszłych kolekcji. Kto wie? Może twój projekt stanie się rzeczywistością w następnej kolekcji.
Gdzie mogę wysłać swoją sugestię?
Możesz napisać do nas bezpośrednio na email pod adresem support@indira.pl
Płatności
- Jak mogę zapłacić za biżuterię Indira?
Akceptujemy większość kart kredytowych (Visa, Mastercard, itd.). Płatność można również dokonać za pobraniem lub przelewem bankowym. - Czy strona jest bezpieczna?
Nasza strona używa SSL, co zapewnia, że dane przeglądania i zakupy są dokonywane w pełni bezpiecznie.
Dostawa
- Gdzie dostarcza Indira?
Nasze produkty mogą być dostarczane na terenie całej Polski oraz do większości krajów UE. - Kto dostarczy moją przesyłkę?
Indira współpracuje z firmami kurierskimi FanCourier i Sameday do wysyłki na terenie Polski, a do międzynarodowych dostaw z firmą kurierską DHL. - Jakie są koszty dostawy?
Dla zamówień powyżej 400 PLN dostawa jest bezpłatna. Dla zamówień poniżej tej kwoty koszt dostawy wynosi 25 zł. - Ile trwa dostawa?
Wszystkie zamówienia złożone do godziny 14:00 w dni robocze są wysyłane tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 14:00 są wysyłane następnego dnia roboczego. Zazwyczaj większość zamówień jest dostarczana w ciągu 3-5 dni od wysyłki. W okresach wzmożonego ruchu (święta, Black Friday) czas dostawy może się wydłużyć do 4 dni. - Co mogę zrobić, jeśli nie otrzymałem przesyłki przy pierwszej próbie dostarczenia?
W przypadku przesyłek dostarczanych przez FanCourier, które nie mogły zostać dostarczone, kurier podejmie drugą próbę dostarczenia. - Czy mogę śledzić stan przesyłki?
Oczywiście! Dla wszystkich zamówień wysłanych przez Fan Courier możesz śledzić stan przesyłki, sprawdzając numer AWB, który znajdziesz w historii zamówień.
Zwroty
- Czy mogę zwrócić zakupioną biżuterię?
Tak! Chcemy, aby wszystkie nasze klientki były w pełni zadowolone z posiadanej biżuterii. Jeśli zakupiona biżuteria nie spełnia twoich oczekiwań, możesz dokonać wymiany/zwrotu. Wszystkie wymiany i zwroty podlegają jednorazowej opłacie za przesyłkę w wysokości 15 zł. - Czy mogę zwrócić spersonalizowaną biżuterię?
Biżuteria spersonalizowana podczas zakupu lub po zakupie nie może być zwrócona zgodnie z ustawą O.U.G. 34/2014: art 16. ustęp c). - Jak mogę zwrócić biżuterię Indira?
Aby zapewnić przyjemne doświadczenie od początku do końca, stworzyliśmy prosty proces wymiany/zwrotu, który można zakończyć w kilku kliknięciach. Wypełnij formularz zwrotu w swoim koncie w ciągu 30 dni od otrzymania biżuterii, a my wyślemy kuriera na wskazany adres, aby odebrał paczkę z biżuterią, a jeśli to konieczne, dostarczył biżuterię na wymianę. - Czy muszę kontaktować się z firmą kurierską, aby odebrać zwrot?
Nie, to nie jest konieczne. Zlecenie odbioru zwrotu jest automatyczne w momencie złożenia wniosku zwrotu zgodnie z twoimi preferencjami, z odbiorem lub dostarczeniem do easybox. - Wyrzuciłem dokumenty, które towarzyszyły biżuterii, co mogę zrobić?
Jeśli brakuje dokumentów otrzymanych z biżuterią, możesz zwrócić ją bez nich. - Jak przekazać paczkę kurierowi?
Należy odpowiednio zapakować produkty, które mają zostać zwrócone, zarówno w pudełku do przechowywania biżuterii, jak i w pudełku do wysyłki. Paczka powinna być zabezpieczona, czy to przez zapakowanie jej w kopertę kurierską, czy przez zaklejenie taśmą, aby zawartość nie uległa zgubieniu podczas transportu. - Czy muszę wydrukować AWB dla mojego zwrotu?
Kurier wygeneruje AWB dla twojej paczki, gdy tylko ją odbierze. - Kiedy kurier odbierze zwrot?
Niestety firma kurierska nie oferuje możliwości umawiania się na odbiór zwrotu od klientów. Kurierzy są odpowiedzialni za zarządzanie tym aspektem. - Jak otrzymam zwrot pieniędzy za zwrócone zamówienie?
W przypadku zamówień opłaconych kartą bankową lub przelewem bankowym zwrot zostanie dokonany na to samo konto, z którego dokonano płatności. W przypadku zamówień opłaconych za pobraniem należy przekazać nam swoje dane bankowe w formacie IBAN, abyśmy mogli zwrócić kwotę na konto. - W jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot pieniędzy za biżuterię nastąpi, gdy tylko wróci ona do nas. Przetwarzanie przelewu może się różnić w zależności od banku od 1 do 4-5 dni
Materiały
- Jakie materiały wykorzystujecie do produkcji biżuterii Indira?
Jeśli chodzi o srebro, jedynym używanym stopem jest ten o próbie 925. W naszej ofercie znajdują się również liczne srebrne biżuterie pokryte Złotem Różowym, Żółtym lub Rodem. Te dodatkowe materiały nadają biżuterii niezwykłe cechy, zaczynając od wyjątkowego wyglądu w przypadku Złota, a kończąc na zwiększonej odporności na zużycie w przypadku Rodu.
W skład naszych produktów często wchodzą również kamienie półszlachetne. Zawsze są one naturalne i najwyższej jakości, co można zauważyć w małych unikalnych cechach każdej biżuterii. Dzięki temu przy każdym wyborze kamieni półszlachetnych otrzymujesz coś unikalnego.
Ponadto, wśród używanych przez nas materiałów znajduje się również złoto. Masivna lub tylko w powłoce, ten materiał jest szczególnie odporny na czynniki zewnętrzne i zużycie. - Czy srebrna biżuteria zmatowieje?
Srebro, niezależnie od tego, jak dużo jest traktowane lub jak dobrze pielęgnowane, z czasem pokaże ślady utleniania. Jeśli zauważysz oznaki tego procesu na powierzchni swojej biżuterii, nie jest to powód do niepokoju, a jedynie normalna reakcja. Prosta ściereczka przeznaczona do biżuterii z łatwością usunie wszelkie ślady nalotu.
Inne pytania
Nie wahaj się z nami skontaktować w razie jakichkolwiek wątpliwości, zarówno telefonicznie, jak i mailowo na adres support@indira.pl. Jesteśmy również dostępni w mediach społecznościowych na Facebooku i Instagramie.

