Przejdź do treści

Zwrot/Wymiana Produktów

Zwrot/Wymiana Produktów

Zwrot/Wymiana Produktów

Dziękujemy za wybór Indira! Jeśli rozmiar nie jest odpowiedni lub po prostu nie chcesz zachować zamówionej biżuterii, możesz bez problemu zażądać wymiany lub zwrotu.

Aby zapewnić Ci bezproblemowe doświadczenie podczas zamawiania z naszej strony, oferujemy darmową wymianę lub zwrot dla zamówień wysyłanych w obrębie Rumunii, z dowolnego powodu, w ciągu 30 dni od zakupu (dla biżuterii, która nie była noszona).

📌 Zasady wymiany i zwrotu:

  • Pierwsza wymiana/zwrot na zamówienie jest darmowa .
  • Jeśli konieczne jest drugie żądanie wymiany/zwrotu dla tego samego zamówienia, koszty ponosi klient:
    • 23 RON w Bukareszcie
    • 25 RON w prowincji
    • 30 RON w obszarach z dodatkowymi kilometrami
  • Dla zamówień wysyłanych do Unii Europejskiej i Wielkiej Brytanii, koszty wymiany lub zwrotu ponosi klient.

Jak zwrócić lub wymienić produkt?

1️⃣ Zaloguj się na swoje konto 👉 [ Moje konto]
2️⃣ Wybierz zamówienie, które chcesz zwrócić i naciśnij przycisk Zwrot.
3️⃣ Wybierz preferencje dotyczące zwrotu (wymiana lub zwrot pieniędzy).
4️⃣ Zapakuj produkt w paczkę i poczekaj na kuriera wysłanego przez nas na Twój adres.
5️⃣ Jeśli wybierzesz zwrot przez Easybox, zanotuj kod otrzymany po wysłaniu żądania i zostaw paczkę w wybranym Easyboxie.
6️⃣ Jeśli chcesz wymienić produkt na inny model, wybierz "Zwrot". Opcja wymiany jest dostępna tylko dla tego samego produktu w innym rozmiarze.
7️⃣ Po otrzymaniu i ocenie zwróconych produktów, zwrócimy kwotę natychmiast, a w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych pieniądze trafią na Twoje konto, w zależności od użytej metody płatności.


Ważne warunki

🛑 Zwracane lub wymieniane produkty muszą być w stanie nowym. Jeśli wykazują zarysowania, widoczne ślady użytkowania lub uszkodzenia, zastrzegamy sobie prawo do odmowy żądania lub naliczenia opłaty za renowację produktu, jeśli to możliwe.